Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2014

Reading Glasses

Φέτος αποφάσισα να διοργανώσω, κάπου στα μέσα της χρονιάς, έναν διαγωνισμό διαβάσματος για τα μικρά μου μαθητούδια της Junior A που μαθαίνουν τώρα να διαβάζουν.
Για να το κάνω λίγο πιο ενδιαφέρον έφτιαξα αυτά τα Reading Glasses από χαρτόνι, τα στόλισα λιγάκι και κόλλησα και ένα ξυλάκι για σουβλάκια στο καθένα για να μπορούν να το κρατούν. Έτσι όταν θα έρχεται η σειρά του κάθε παιδιού να διαγωνιστεί, θα επιλέγει και ένα ζευγάρι γυαλιά, για να γίνει βρε παιδί μου και λίγο εφετζίδικο το πράγμα.. Στους διαγωνισμούς μου δεν μου αρέσει να υπάρχουν νικητές και χαμένοι.. Έτσι θα δώσω σε όλους αυτά τα πτυχιάκια που μου έκαναν δώρο από τηνTrend Hellas όταν αγόρασα άλλα φανταστικά πράγματα. Εάν δεν θέλετε να πάρετε έτοιμα μπορείτε να φτιάξετε τα δικά σας στο site http://www.123certificates.com/    
Reading can be fun...


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου