Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2015

Flashcard Games!!!









Δεν ξέρω για εσάς, για εμένα πάντως oι flashcards είναι μεγάλη βοήθεια στην τάξη μου.. Μπορώ να διδάξω στα παιδιά λεξιλόγιο χωρίς να χρησιμοποιήσω την μητρική μας γλώσσα (κάτι το οποίο είναι πολύ πιο αποτελεσματικό από την μετάφραση) και επιπλέον μου δίνουν την δυνατότητα να παίξω πολλά παιχνίδια αν τις χρησιμοποιώ. Δύο τέτοια παιχνίδια θα σας δείξω παρακάτω κατάλληλα για μικρούς μαθητές...

1) R U FAST ENOUGH?
Κρατώ στα χέρια μου έναν πάκο flashcards με εικόνες που τα παιδιά έχουν διδαχθεί. Έχω τον πάκο γυρισμένο προς εμένα ώστε τα παιδιά να μην βλέπουν την εικόνα που βρίσκεται πρώτη. Μετράω one, two, three και με μια γρήγορη κίνηση τους δείχνω την πρώτη εικόνα και αμέσως την ξανακρύβω . Τα παιδιά τότε πρέπει να μου πουν ποια λέξη τους έδειξα και αν την βρουν κερδίζουν κι εγώ χάνω.Τα παιδιά τρελαίνονται για αυτό το παιχνίδι ακριβώς επειδή είναι γρήγορο και πιστέψτε με πάντα κερδίζουν. Αρκεί να φωνάξει ένας την σωστή λέξη για να κερδίσουν όλοι τον πόντο κι έτσι φυσικά μαθαίνουν και τις λέξεις(είναι σημαντικό ξαναλέω  τα παιδιά να έχουν διδαχθεί τις λέξεις που τους ζητάτε και να έχουν ξαναδεί τις κάρτες στα προηγούμενα μαθήματα)
2) AROUND THE CLASSROOM!
Το παιχνίδι αυτό είναι καλό για να διδάξουμε νέο λεξιλόγιο αλλά και για να κάνουμε επανάληψη. Διαλέγω 4-5 κάρτες και τις τοποθετώ σε διάφορα σημεία στην τάξη, πάνω από τον πίνακα, πάνω από τα κάδρα, μπροστά από το παράθυρο ή όπου αλλού θέλω. Λέω τις λέξεις δυνατά και τα παιδιά δείχνουν την σωστή κάρτα ( στην αρχή δείχνω κι εγώ μαζί τους). Όσο περνά η ώρα το κάνω όλο και πιο γρήγορο και τα παιδιά στο τέλος γνωρίζουν χωρίς καν να κοιτάξουν που βρίσκεται η κάθε κάρτα. Τότε είναι η κατάλληλη στιγμή να τους πω 'Close your eyes' (κλείστε τα μάτια) και να συνεχίσουμε το παιχνίδι έτσι. Αν κρυφoκοιτάζουν και λίγο δεν πειράζει. Τέλος αν θέλετε να τους δώσετε την ευκαιρία να πουν αυτά τις λέξεις κλείστε εσείς τα μάτια σας και αφήστε τους να σας λένε και εσείς να δείχνετε (κάντε και κανένα λάθος για να γελάσουν)!!!! 

Enjoy!!!






Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου