Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2015

Spring Wordsearch

Έφτιαξα αυτό το wordsearch σαν μια ευχάριστη δραστηριότητα, μια που έρχεται σιγά σιγά η Άνοιξη που τόσο μας αρέσει και που τα παιδιά χαλαρώνουν αρκετά.
Έχω γράψει σε πολλές αναρτήσεις μου για το πόσο μου αρέσει να έχω πάντα μαζί μου στην τάξη δραστηριότητες του πεντάλεπτου καθώς συχνά μου περισσεύει χρόνος που δεν θέλω να πηγαίνει χαμένος. Με αυτή την δραστηριότητα μπορείτε να διδάξετε στα παιδιά 10 λέξεις της Άνοιξης. Αφού τις βρουν στο κρυπτόλεξο πρέπει να τις γράψουν κάτω από την σωστή εικόνα. Εάν θέλετε να το κάνετε πιο εύκολο, απλά γράψτε εσείς τις λέξεις πριν το φωτοτυπήσετε και αφήστε τα παιδιά να τις βρουν. Εκτυπώστε την παραπάνω εικόνα και είστε έτοιμοι. Παρακάτω σας έχω και την λύση του κρυπτόλεξου γιατί ξέρω πως ο χρόνος σας είναι πολύτιμος. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου