Κυριακή 24 Μαΐου 2015

End Of School Year Poster...

Ορίστε μια πολύ ωραία ιδέα για να κλείσετε όμορφα την σχολική χρονιά.
To συγκεκριμένο poster το έφτιαξα πρώτη φορά πέρυσι και αποδείχτηκε μεγάλη επιτυχία καθώς οι μαθητές μου το διασκέδασαν, εγώ γέμισα ικανοποίηση καθώς τα παιδιά δεν ήξεραν τι να πρωτοδιαλέξουν ( φυσικά το 95% επέλεξε κάποιο παιχνίδι όπως ήταν λογικό) και φυσικά οι γονείς των μαθητών μου έψαχναν με αγωνία να δουν τι έχει γράψει το δικό τους ζουζούνι. Επίσης όταν ήρθε ο καιρός για τις εγγραφές νέων μαθητών παρατηρήσαμε πως και πάλι οι νέοι γονείς και μαθητές περνούσαν αρκετή ώρα διαβάζοντας ένα ένα τα κομματάκια από χαρτόνι. Αυτός είναι και ο λόγος που το poster είναι φτιαγμένο στα ελληνικά. Το έφτιαξα πανεύκολα με τον εξής τρόπο: έκοψα μικρούς και μεγάλους κύκλους από χαρτόνι και τους έδωσα σε όλους μου τους μαθητές. Έπειτα, τους ζήτησα να γράψουν αυτό που τους έμεινε αξέχαστο την χρονιά που πέρασε.. Τέλος τα κόλλησα σε ένα μεγαλύτερο χαρτόνι (ευτυχώς χώρεσαν :D ) με τίτλο 'Στην Ευρωγνώση μου έμεινε αξέχαστο...' εσείς βάζετε το όνομα της σχολής που εργάζεστε ή μπορείτε να γράψετε 'Στην τάξη της Κυρίας ... μου έμεινε αξέχαστο...' , 'Στο μάθημα των Αγγλικών/ Γερμανικών κ.λ.π μου έμεινε αξέχαστο...'
Πάντως τα περισσότερα παιδιά δήλωσαν πως θα τους μείνει αξέχαστο το Balloon Tennis , το Bang , το Sparkle και το Cake Walk . Αν δεν τα δοκιμάσατε φέτος κάντε το του χρόνου και θα με θυμηθείτε.. Δεν το πιστεύω πως τελειώνει η χρονιά μου φάνηκε σαν να ήταν χτες που ξεκινήσαμε.. 


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου