Πέμπτη 28 Μαΐου 2015

Summer Bingo!!!


To γνωστό μου Bingo τώρα και για το καλοκαιράκι..
Το συγκεκριμένο το έφτιαξα με την πολύτιμη βοήθεια της μαθήτριας μου Αγγελικής που μου βρήκε όλες τις καλοκαιρινές λέξεις..Είναι ένας ωραίος τρόπος να αποχαιρετήσετε τους μαθητές σας για το Καλοκαίρι. Έχω κάνει το ίδιο για Πάσχα και Χριστούγεννα και οι μαθητές μου ήθελαν να το παίξουμε ξανά και ξανά.
Με αυτόν τον τρόπο θα τους διδάξετε και λέξεις του Καλοκαιριού.
Ανοίξτε την παραπάνω εικόνα και εκτυπώστε την για εσάς και τους μαθητές σας (διορθώστε τυχόν ρυθμίσεις για να βγεί σωστά) . Μπορεί να χρησιμοποιηθεί από δασκάλες -ους όλων των γλωσσών, νηπιαγωγούς, δασκάλες -ους δημοτικού και όχι μόνο.Ζητήστε από τους μαθητές να επιλέξουν και να κυκλώσουν 12 από τις εικόνες του Bingo και όταν τελειώσουν τότε δείξτε τους τις 12 που επιλέξατε εσείς. Ο μαθητής ή η μαθήτρια που θα έχει τις περισσότερες ίδιες εικόνες με εσάς είναι ο νικητής. 
Οι λέξεις στα αγγλικά από πάνω αριστερά μέχρι κάτω είναι : 
ice cream, beach towel, snorkel, holidays, flippers, 
sea, seashells, sun, dolphin, lifeguard, 
watermelon, island, surfing, sailing, armbands,
sunglasses, beach umbrella, crab, hotel, swimming,
sand, waves, boat, mask, swimsuit.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου