Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2015

Halloween Creatures Game!!!

Στην σημερινή μου ανάρτηση σας παρουσιάζω ένα πολύ διασκεδαστικό παιχνιδάκι με πρωταγωνιστές τα τερατάκια και τα πλασματάκια του Halloween που έπαιξα για πρώτη φορά χθες στην τάξη μου.
Τα μικρά μου το διασκέδασαν πολύ και είχαν την ευκαιρία να μάθουν νέο λεξιλόγιο αλλά και να κάνουν μια μικρή επανάληψη στα ρήματα Be και Have, συγκεκριμένα στην ερώτηση.
Είμαι σίγουρη πως όλοι έχετε συναντήσει ή παίξει το συγκεκριμένο παιχνίδι σε άλλες μορφές άρα γνωρίζετε πόσο διασκεδαστικό είναι. Για το παιχνίδι πρέπει να φτιάξετε κάρτες με τα τερατάκια του Halloween. Αυτό είναι εύκολο καθώς το μόνο που χρειάζεται είναι να εκτυπώσετε σε χοντρή κόλλα μεγέθους Α4 τις εικόνες που σας έχω ανεβάσει στο τέλος της ανάρτησης ( creatures 1, creatures 2, creatures 3) κάτι που εμένα μου κόστισε μόλις 1,40.
Έπειτα τις κόβετε ώστε να μοιάζουν με κάρτες.
( οι κάρτες είναι : vampire, ghost, jack-o'-lantern, witch, black cat, skeleton, frankenstein, goblin, spider, vampire bat)
Στην τάξη, αφού παρουσιάσετε τις κάρτες και τις λέξεις στα παιδιά μπορείτε να παίξετε με δύο τρόπους. Μπορείτε να καλείτε έναν μαθητή κάθε φορά, να του κολλάτε μια κάρτα στην πλάτη χωρίς αυτός να δει ποια και αφού όλοι οι υπόλοιποι δουν την κάρτα στην πλάτη του, ο μαθητής ξεκινά να κάνει ερωτήσεις στους συμμαθητές του ώστε να καταλάβει ποιος είναι (μπορείτε να βάλετε όριο ερωτήσεων εάν θέλετε).
 
Για παράδειγμα, μπορεί να ρωτήσει Am I tall? Am I green? Have I got a hat? κλπ. Στην δική μου τάξη δεν υπήρχε νικητής ή χαμένος. Ένας άλλος τρόπος να παίξετε είναι να κολλήσετε μια εικόνα στην πλάτη κάθε μαθητή (εάν έχετε μέχρι 10). Οι μαθητές χωρίζονται σε ζευγάρια και κάνουν ερωτήσεις ο ένας στον άλλον για το τερατάκι που έχουν στην πλάτη τους. Ο μαθητής που θα βρει πρώτος το τερατάκι που είναι κολλημένο πάνω του είναι ο νικητής του ζευγαριού. Οι απαντήσεις και στις δυο περιπτώσεις πρέπει να είναι απλά YES ή NO.

Κατεβάστε,εκτυπώστε και κόψτε τις 3 παρακάτω εικόνες.
creatures 1

 creatures 2

creatures 3



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου