Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2016

Our Funny Story!!!

 Η παρακάτω δραστηριότητα είναι μια ευκαιρία να δουλέψουμε στην τάξη μας τον γραπτό και προφορικό λόγο μέσα από μια πολύ ευχάριστη διαδικασία.
Χρειαζόμαστε Sight Words, τετράδιο και μολύβι. Εγώ έχω πάρει τις δικές μου κάρτες με Sight Words από την Trend Hellas, εάν δεν έχετε όμως ή δεν μπορείτε να προμηθευτείτε τότε μπορείτε εύκολα να τις φτιάξετε. Στο συγκεκριμένο τμήμα επιπέδου Α έχω 8 μαθητές. Μοίρασα στον καθένα από 3 κάρτες με λέξεις και πήρα κι εγώ 3. Ο σκοπός του παιχνιδιού είναι να δημιουργήσουμε μια αστεία ιστορία φτιάχνοντας προτάσεις με τις λέξεις μας και κολλώντας τις προτάσεις αυτές στις προτάσεις των υπολοίπων. Ξεκίνησα λοιπόν εγώ δίνοντας την πρώτη πρόταση και ο επόμενος μαθητής στην σειρά είπε την επόμενη. Κάθε φορά χρησιμοποιούσαμε μια από τις λέξεις μας και αφού δημιουργούσαμε την πρόταση επιστρέφαμε την συγκεκριμένη κάρτα στο κουτί. Τα παιδιά γράφουν την ιστορία στα τετράδια τους. Στις παρακάτω εικόνες μπορείτε να δείτε την ιστορία μας. Οι υπογραμμισμένες λέξεις είναι αυτές που έπρεπε να χρησιμοποιηθούν. Όπως θα δείτε και στην ιστορία δεν διορθώσαμε όλα τα λαθάκια (χρόνους κλπ) γιατί ο σκοπός δεν ήταν αυτός. Πάντως τα παιδιά το διασκέδασαν και το ίδιο κι εγώ μαζί τους. Δοκιμάστε το!!!






Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου