Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2016

My ABC Cookies!!!!


Ένα τελείως διαφορετικό post σήμερα που μάλλον θα πήγαινε σε site με συνταγές. Πρόκειται για τα ABC cookies μου που κερνάω στα Juniors μου με αφορμή την διδασκαλία του αλφάβητου.
Αρχικά σκέφτηκα να τους τα κεράσω όταν θα τελειώναμε με το ΑΒC, μετά όμως σκέφτηκα πως μέχρι τότε που θα έχει ξεκινήσει το κανονικό μου πρόγραμμα στο σχολείο μας, δεν θα έχω χρόνο να τα φτιάξω την στιγμή που τα θέλω. Δεν είχα έτοιμα κουπατ με τα γράμματα κι έτσι τα σχεδίασα μόνη μου. Έγιναν πραγματικά πεντανόστιμα, παρόλο που δεν φημίζομαι για την μαγειρική μου και έτσι δεν μου πέτυχε και τέλεια το κάθε γράμμα στο σχήμα. Το σημαντικό όμως είναι πως τα παιδάκια μου τα λάτρεψαν, οι γονείς ενθουσιάστηκαν με την ιδέα και εγώ ένοιωσα ακόμα μια φορά γεμάτη από την δουλειά μου. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε (φαντάζομαι δηλαδή, όπως είπαμε δεν φημίζομαι) οποιαδήποτε συνταγή προτιμάτε για μπισκότα. Παρακάτω σας γράφω και την δική μου που ήταν πραγματικά πανεύκολη. Όπως είπα, δεν είχα κουπατ, όμως δεν ήταν δύσκολο να κόψω τα γράμματα με μαχαιράκι και να τα στολίσω με το γλάσο.  Η συνταγή είναι η ίδια που θα χρησιμοποιήσω τα Χριστούγεννα για τα Gingerbread Cookies. Η ζύμη μου έφτασε για όλο το Αγγλικό αλφάβητο και περίσσεψε για 10 περίπου γραμματάκια ακόμα. Κάτω από την συνταγή θα βρείτε φωτογραφίες.

Συνταγή

Υλικά: 
-350 γρ αλεύρι για όλες τις χρήσεις (επιπλέον αλεύρι θα χρειαστείτε μάλλον για να πλάσετε τα μπισκότα και για να μην κολλάει η ζύμη)
-250 γρ Βιτάμ (μια πλάκα σε θερμοκρασία δωματίου)
-1/2 κούπα ζάχαρη άχνη
- 1/4 κουτ. γλυκού αλάτι
- βανίλια σε σκόνη ή σε υγρή μορφή


Διαδικασία:
1) Σε μπολ ανακατεύω το αλεύρι με το αλάτι
2) Σε άλλο σκεύος χτυπάω σε μίξερ το Βιτάμ και όταν αφρατέψει προσθέτω την άχνη και την βανίλια
3) Προσθέτω στο μείγμα το αλεύρι με το αλάτι που έχω ανακατέψει και χτυπάω (αν κολλάει προσθέτω αλεύρι)
4) Ανοίγω την ζύμη σε σχήμα ταψιού καλύπτω με ζελατίνα και βάζω στο ψυγείο για μια ώρα (όταν το έβγαλα η ζύμη έσπαγε σε κάποια σημεία, προφανώς επειδή είμαι άσχετη όμως αυτό δεν μου δημιούργησε πρόβλημα)
5) Αφού βγάλω την ζύμη από το ψυγείο, την ανοίγω και κόβω τα γράμματα με μαχαιράκι. Εγώ άνοιξα την ζύμη σε μικρά κομμάτια όπως θα δείτε στις φωτογραφίες παρακάτω. Η ζύμη πρέπει να έχει πάχος περίπου μισό εκατοστό και αφού τα κόψω, τοποθετώ σε ταψί με αντικολλητικό χαρτί.
6) Προθερμαίνω τον φούρνο στους 180 και ψήνω για 8-10 λεπτά το πολύ. Μην τα ψήσετε παραπάνω ακόμα και αν σας φανούν άψητα και μαλακά (την έχω πατήσει στο παρελθόν που τα άφησα πολύ και έγιναν πέτρες με επικάλυψη σοκολάτας)

Για το  γλάσο:

Για το γλάσο χρειάστηκα ζεστό νεράκι, άχνη ζάχαρη και χρώμα ζαχαροπλαστικής για το ροζ και το κίτρινο.
Πιο συγκεκριμένα, για μία κούπα άχνη, ρίχνω 1 κουταλιά της σούπας ζεστό νερό και ανακατεύω μέχρι να πήξει (αν χρειαστεί κι άλλο νερό προσθέτω λίγο). Εάν θέλω χρώμα προσθέτω μερικές σταγόνες στο μείγμα, όμως και το άσπρο είναι τέλειο. Το γλάσο πήζει καλά σε δευτερόλεπτα πάνω στο μπισκότο. Εάν από την αρχή είναι πολύ πηχτό δουλέψτε το σαν πλαστελίνη.

Κέρασα τους μαθητές μου με αφορμή το αλφάβητο που μαθαίνουμε αυτή την περίοδο και τους συναδέλφους με αφορμή τα δεύτερα γενέθλια του Teacherries προχθές. Στα επόμενα post ακολουθεί σούπερ διαγωνισμός. 










Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου