Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2016

Two Fine Motor Alphabet Activities!!!

Στο σημερινό μου post σας δείχνω δύο πολύ ωραίες ιδέες που ανακάλυψα και όπως πάντα προσάρμοσα στις ανάγκες των μαθητών μου. Οι young learners είναι πάντα ένα μεγάλο κομμάτι της προετοιμασίας μου και ειδικά όταν μαθαίνουμε το αλφάβητο. Ειδικά τότε, τα παιχνίδια και οι δραστηριότητες δεν είναι ποτέ αρκετά.
Έτσι αποφάσισα να εντάξω στο φετινό μου πρόγραμμα περισσότερες δραστηριότητες δύο από τις οποίες σας παρουσιάζω σήμερα (οι υπόλοιπες θα ανέβουν τις επόμενες μέρες). Οι παρακάτω δραστηριότητες βοηθούν στην ανάπτυξη των λεπτών κινητικών δεξιοτήτων του παιδιού (Fine Motor Skills) ακριβώς επειδή απαιτείται να δουλέψουν συγχρόνως με τα δάχτυλα και τα μάτια τους.

1) Chickpeas and Alphabet Letters



 

Στην συγκεκριμένη δραστηριότητα όπως φαίνεται και από την εικόνα, ο μαθητής πρέπει να βρει μέσα στα ρεβίθια τα κρυμμένα γράμματα και έπειτα να τα τοποθετήσει στην σωστή θέση στην φωτοτυπία. Καθώς τα τοποθετεί, μπορείτε να του ζητάτε να σας πει το σωστό Letter Sound ή Letter Name. Για να το φτιάξω χρειάστηκα ένα Worksheet με μικρά και ένα με κεφαλαία γράμματα, τα οποία κατέβασα από το www.worksheetfun.com, χρωματιστά γράμματα (εάν θέλετε στείλτε μου μήνυμα στο πλαίσιο Contact Emma ώστε να σας πω από που τα προμηθεύτηκα), ένα μπολ και φυσικά ρεβίθια.


                           2) Bottle Cap ABCs

 

Η δεύτερη δραστηριότητα είναι αυτή στις παραπάνω εικόνες. Χρησιμοποίησα ακριβώς τις ίδιες φωτοτυπίες όπως στην παραπάνω δραστηριότητα και δανείστηκα από την ανακύκλωση του σχολείου μας τόσα καπάκια όσα και τα γράμματα του Αγγλικού αλφάβητου. Έγραψα στην μια πλευρά από κάθε καπάκι ένα κεφαλαίο γράμμα και στην άλλη το αντίστοιχο μικρό. Ο μαθητής τοποθετεί τα καπάκια στην σωστή θέση στην φωτοτυπία και λέει το γράμμα. Μπορείτε να τους ζητήσετε να τα βάλουν στην σωστή σειρά χωρίς την χρήση της φωτοτυπίας. Επίσης εάν έχετε περισσότερα καπάκια μπορείτε να γράψετε ξεχωριστά μικρά και μεγάλα και να τους ζητήσετε να τα αντιστοιχίσουν. 

Θα χαρώ να μου στείλετε ή να μου γράψετε στα σχόλια παραλλαγές των παραπάνω δραστηριοτήτων.

                                                                          Enjoy!!!

2 σχόλια :

  1. Και πάλι συγχαρητήρια για τις υπέροχες δραστηριότητες και ιδέες που μοιράζεστε μαζί μας! Τα πλαστικά γράμματα από που τα πήρατε;
    Ευχαριστω!💞

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ και πάλι💟θα σας απαντήσω αμέσως στο inbox σας στο facebook(θα βρω τον λογαριασμό σας από άλλο σχόλιο που μου έχετε κάνει) αν δεν το δείτε τσεκάρετε το φάκελο other😁

      Διαγραφή