Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2016

'What Am I?' A Fun Speaking Game!!!


Στη σημερινή ανάρτηση σας παρουσιάζω ένα εύκολο και ενδιαφέρον παιχνιδάκι που πιθανόν πολλοί ήδη να έχετε παίξει στις τάξεις σας. Είναι ένας πολύ ωραίος τρόπος να κάνουμε εξάσκηση ή επανάληψη στα ρήματα be, have, can και συγκεκριμένα στην ερώτηση.
Είναι λοιπόν κατάλληλο για Junior Classes όπου ο προφορικός λόγος των παιδιών είναι ακόμα σε πολύ αρχικό στάδιο. Επίσης είναι ένα παιχνιδάκι που μπορούμε να παίξουμε ακόμα και τελευταία στιγμή μέσα στην τάξη αφού δεν χρειάζεται πολύ χρόνο προετοιμασίας αλλά μόνο χαρτί, μαρκαδόρο και συνδετήρες (οι δικοί μου Χριστουγεννιάτικοι είναι λίγο εκτός εποχής). Μπορώ να γράψω ζώα, αντικείμενα, επαγγέλματα, διάσημους ανθρώπους και ότι άλλο θέλω ανάλογα με το επίπεδο των μαθητών μου. Στα Juniors τους αφήνω να δουν τι λέξεις γράφω ώστε να έχουν μια ιδέα ποιες λέξεις παίζουν και έτσι να είναι πιο εύκολο να βρουν τι έχουν στην πλάτη τους. Μόλις τελειώσω με το γράψιμο, στερεώνω με συνδετήρες από ένα χαρτάκι στο πίσω μέρος της μπλούζας κάθε παιδιού χωρίς φυσικά το παιδί να ξέρει ποιο χαρτάκι επέλεξα. Ο κάθε μαθητής μετά σηκώνεται και κάνει ερωτήσεις ώστε να βρει τι είναι. Ρωτά για παράδειγμα, Am I big? Am I brown? Have I got big ears? Can I fly? Οι συμμαθητές του απαντούν με Yes ή No. H Διαδικασία συνεχίζεται μέχρι να βρει το παιδί την λέξη. Συνήθως, μου βάζουν κι εμένα ένα χαρτάκι στην πλάτη και ξεκινώ εγώ ώστε να καταλάβουν πως θα παίξουν. Είναι ουσιαστικά μια πολύ ωραία προφορική δραστηριότητα και τα παιδιά μιλούν Αγγλικά, κάτι που τόσο θέλουμε.
Τέλος, μια που πλησιάζει και το αγαπημένο μου Halloween δείτε και έναν εναλλακτικό τρόπο να παίξετε το παιχνίδι 'What Am I?' πατώντας εδώ --Halloween Creatures Game


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου