Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2016

Cute Spider Treats!!!


Το αγαπημένο μου Halloween πλησιάζει επιτέλους.. Όσοι με παρακολουθείτε γνωρίζετε πως είναι η πιο λατρεμένη μου περίοδος..
Στολίζω το σχολείο μας, φτιάχνω την κολοκύθα μου, ανακαλύπτω τέλεια τραγούδια, παιχνίδια, βίντεο και ετοιμάζω όμορφα treats για τα παιδάκια μου που επίσης λατρεύουν το Halloween (όλα αυτά θα τα βρείτε στο Teacherries αν κάνετε κλικ εδώ >>> Halloween .

Μέχρι πέρυσι έφτιαχνα τα αγαπημένα μου γλειφιτζούρια αράχνες, φαντάσματα και κολοκύθες( επίσης θα τα δείτε με ένα κλικ στην λέξη Halloween παραπάνω).Φέτος αποφάσισα να φτιάξω αυτές τις όχι και τόσο creepy αραχνούλες της φωτογραφίας. Τις έφτιαξα πανεύκολα χθες για να δω πως θα βγουν όταν τις φτιάξω την ημέρα που θα τις δώσω και να είμαι σίγουρη πως θα είναι όμορφες. Αγόρασα μπισκότα Oreo, Smarties, μακρόστενα Pick Batonettes Παπαδοπούλου και έφτιαξα Ιcing με ζάχαρη άχνη και ελάχιστο ζεστό νερό με το οποίο κόλλησα τα υπόλοιπα υλικά (για 10 μπισκότα έβαλα 2 κουταλιές σούπας άχνη ζάχαρη και μισή προς μία κουταλιά ζεστό νερό και ανακάτεψα). Στις παρακάτω φωτογραφίες θα δείτε την διαδικασία, αν και στην αρχή έβαλα 2 πόδια στην κάθε αράχνη και μετά τα έκανα 3 για καλύτερο αποτέλεσμα. Κόλλησα από την κάτω πλευρά του μπισκότου τα sticks (μπατονέττες) και από την πάνω τα Smarties. Τα άφησα αρκετά ώστε να στεγνώσει το γλάσο και να κολλήσουν όλα καλά και αυτό ήταν όλο. Δεν έχω σκεφτεί ακόμα σε τη συσκευασία θα βάλω τα μπισκότα που θα φτιάξω όμως σίγουρα κάτι θα σκεφτώ ως τότε.. Αν λοιπόν ψάχνετε κάτι εύκολο και γρήγορο για να κεράσετε τους μαθητές σας.. Voila!!!
 
 

 



4 σχόλια :

  1. κ εγω θα τα φτιαξω φετος!!!πολυ καλη ιδεα!!!Μαρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω πάρει όλα τα υλικά και περιμένω την Κυριακή να τα φτιάξω. Θα ανεβάσω κι άλλες φώτο με το αποτέλεσμα στην σελίδα μας στο Facebook!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή