Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2016

Halloween Mummy Treat Cans!!!

Το Halloween πλησιάζει και οι ετοιμασίες μου προχωρούν αφού έχω αναλάβει όπως κάθε χρόνο τον στολισμό και την δημιουργία των κερασμάτων για τα μικρά μας μαθητούδια. Μια πολύ όμορφη ιδέα που βρήκε η αγαπημένη μου Αιμιλία (υπεύθυνη για αρκετές τέτοιες ιδέες εδώ) είναι τα Mummy Treat Cans της παραπάνω φωτογραφίας.
Έβαλα την μαμά μου να μου μαζέψει άδεια τενεκεδάκια από σάλτσες κονσέρβες κλπ και ως δια μαγείας μου μάζεψε μια ολόκληρη σακουλάρα αφού έβαλε θείες, γειτόνισσες και φίλες στον αγώνα εύρεσης τενεκεδένιων συσκευασιών. τα οποία έκοψε από πάνω με ειδικό εργαλείο ώστε να μην είναι καθόλου επικίνδυνα (εάν δεν έχετε εσείς φροντίστε με μια πένσα να κλείσετε καλά κάθε πιθανό αιχμηρό σημείο στο τενεκεδάκι ώστε να αποφύγουμε έστω και τον παραμικρό τραυματισμό). Εγώ με την σειρά μου αγόρασα μαύρο χαρτί χειροτεχνίας, τρελά ματάκια από το βιβλιοπωλείο της γειτονιάς μου και λευκή γάζα από το φαρμακείο η οποία μου κόστισε μόλις 50 λεπτά το ρολάκι.  Όπως θα δείτε και στις παρακάτω φωτογραφίες, κάλυψα τα τενεκεδάκια με μαύρο χαρτί (χρησιμοποίησα απλή κόλλα), κόλλησα τα ματάκια και τα τύλιξα με γάζα αφήνοντας έξω μόνο την περιοχή των ματιών. Έπειτα, τα γέμισα με διάφορα treats και έτοιμα!!! Είναι μια πολύ ωραία ιδέα για κεράσματα στους μαθητές σας, για κυπελάκια στα οποία θα βάλουν treats που θα κερδίσουν από Halloween Games που θα παίξετε στην τάξη, ακόμα και για να τα στολίσετε απλά στον σχολείο ή στον χώρο σας. Have fun on Halloween!!!!







Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου