Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2016

DIY Christmas Cracker!!

Την σημερινή κατασκευή δεν την έφτιαξα με τα χεράκια μου. Φτιάχτηκε από τα χεράκια της αγαπημένης μου μαθήτριας Λυδίας. Πρόκειται για ένα χειροποίητο Cracker και είναι ιδανικό δωράκι για τους μαθητές όσων διδάσκουν Αγγλικά καθώς είναι αρκετά διαδεδομένο στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Τα Crackers κρύβουν μέσα τους ένα μικρό δωράκι ή μια μικρή λιχουδιά και δύο άτομα το τραβάνε ταυτόχρονα ώστε όταν σπάσει να δουν σε ποιόν θα πέσει το δωράκι που κρύβει μέσα του. Τα Crackers είναι συχνά μέρος του Χριστουγεννιάτικου δείπνου. Το δικό μου (δώρο από την Λυδία μου) είχε μέσα στολιδάκι, καραμέλες και καρτούλα με ευχές. Σκέφτηκα πως θα είναι ένα όμορφο δωράκι για τους μαθητές μου πριν τις διακοπές των Χριστουγέννων. Όπως βλέπετε και στις εικόνες, χρειάζεστε μόνο ένα ρολάκι από χαρτί τουαλέτας, Χριστουγεννιάτικο χαρτί περιτυλίγματος, κορδέλα και φυσικά ότι θα περιέχει το Cracker σας. Στον παρακάτω σύνδεσμο θα μάθετε περισσότερα σχετικά με το έθιμο - The History of Christmas Crackers. Μείνετε συντονισμένοι καθώς αύριο θα ακολουθήσει πανεύκολη συνταγή για Gingerbread Cookies.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου