Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2016

Miss Emma's Gingerbread Cookies!!!




                                  
Γενικά όσοι και όσες παρακολουθείτε το Teacherries, γνωρίζετε πόσο μου αρέσει να ετοιμάζω δωράκια και κεράσματα για τους μαθητές μου. Πιστέψτε με δεν είναι επειδή έχω ελεύθερο χρόνο, δεν έχω, δουλεύω κάθε μέρα όπως οι περισσότεροι από εσάς. Είναι μάλλον γιατί κι εγώ είμαι λιχούδω και γιατί κάνω σαν μικρό παιδί όταν πρόκειται για δώρα και κεράσματα.
Φέτος είχα υποσχεθεί στους μαθητές μου πως θα βρω τον χρόνο να τους φτιάξω Gingerbread Cookies και τον βρήκα. Την μια μέρα τα έψησα, την άλλη τα στόλισα. Θα τα κεράσω στους μαθητές μου μετά από ένα υπέροχο κυνήγι θησαυρού που έχω ετοιμάσει και θα σας ανεβάσω σε νέο post πιθανόν αύριο. Φυσικά δεν έγιναν όπως αυτά που βλέπουμε στο ίντερνετ, αλλά εντάξει μωρέ, δεν είμαι και τόσο χρυσοχέρα όπως έχω ξαναπεί. Η συνταγή είναι η ίδια με εκείνη που ακολούθησα για τα ABC Cookies που κέρασα τον Σεπτέμβρη.  Είναι πολύ πολύ απλή. Για το στόλισμα, προμηθεύτηκα από τέλειο μαγαζάκι της γειτονιάς μου τα διακοσμητικά που βλέπετε στις φώτο και παρόλο που δεν είχα κουπάτ και τα έκοψα με το τιρμπουσόν (ναι ναι από αυτά έχω πολλά για τα κρασιά, ξέρετε εσείς) έγιναν συμπαθητικά. Παρακάτω θα βρείτε την συνταγή. Μου έβγαλε περίπου 35 μπισκότα και από αυτά μου έμειναν ολόκληρα 28. Για οποιαδήποτε απορία, σχόλιο κλπ στείλτε μου στο πλαίσιο Contact Emma.


Συνταγή

Υλικά: 
-350 γρ αλεύρι για όλες τις χρήσεις (επιπλέον αλεύρι θα χρειαστείτε μάλλον για να πλάσετε τα μπισκότα και για να μην κολλάει η ζύμη)
-250 γρ Βιτάμ (μια πλάκα σε θερμοκρασία δωματίου)
-1/2 κούπα ζάχαρη άχνη
- 1/4 κουτ. γλυκού αλάτι
- βανίλια σε σκόνη ή σε υγρή μορφή


Διαδικασία:
1) Σε μπολ ανακατεύω το αλεύρι με το αλάτι
2) Σε άλλο σκεύος χτυπάω σε μίξερ το Βιτάμ και όταν αφρατέψει προσθέτω την άχνη και την βανίλια
3) Προσθέτω στο μείγμα το αλεύρι με το αλάτι που έχω ανακατέψει και χτυπάω (αν κολλάει προσθέτω αλεύρι)
4) Ανοίγω την ζύμη σε σχήμα ταψιού καλύπτω με ζελατίνα και βάζω στο ψυγείο για μια ώρα.
5) Αφού βγάλω την ζύμη από το ψυγείο, την ανοίγω και κόβω τα ανθρωπάκια με μαχαιράκι, κουπάτ ή ακόμα και τιρμπουσόν όπως εγώ. Η ζύμη πρέπει να έχει πάχος περίπου μισό εκατοστό και αφού τα κόψω, τοποθετώ σε ταψί με αντικολλητικό χαρτί.
6) Προθερμαίνω τον φούρνο στους 180 και ψήνω για 8-10 λεπτά το πολύ. Μην τα ψήσετε παραπάνω ακόμα και αν σας φανούν άψητα και μαλακά

Για το  γλάσο:

Για το γλάσο χρειάστηκα ζεστό νεράκι και άχνη ζάχαρη (με χρώμα ζαχαροπλαστικής μπορείτε και να το χρωματίσετε).
Πιο συγκεκριμένα, για μία κούπα άχνη, ρίχνω 1 κουταλιά της σούπας ζεστό νερό και ανακατεύω μέχρι να πήξει (αν χρειαστεί κι άλλο νερό προσθέτω λίγο). Εάν θέλω χρώμα προσθέτω μερικές σταγόνες στο μείγμα, όμως και το άσπρο είναι τέλειο. Το γλάσο πήζει καλά σε δευτερόλεπτα πάνω στο μπισκότο. Το γλάσο το έβαλα πάνω στα μπισκότα με σύριγγα.

Merry Christmas!!







Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου