Τετάρτη 1 Μαρτίου 2017

My Word Book!!


\
Ένα μεγάλο κομμάτι του μαθήματος μας είναι η παρουσίαση και η διδασκαλία λεξιλογίου. Πάντα ακολουθώ την εξής διαδρομή στα μαθήματα με τα μικρότερα κυρίως επίπεδα:

- Παρουσίαση (μέσα από βίντεο, εικόνες, κείμενο, παραδείγματα )
-Κατανόηση και εξάσκηση λέξεων και κανόνων
-Αφομοίωση και δημιουργία

Το τελευταίο ειδικά κομμάτι του μαθήματος, η δημιουργία, είναι αυτό στο οποίο δίνω την μεγαλύτερη σημασία.
Από εκεί άλλωστε καταλαβαίνω κατά πόσο πέτυχα τον στόχο μου και αν πήγε καλά το Lesson Plan μου. Με τον όρο δημιουργία εννοώ οτιδήποτε μπορούν να φτιάξουν ή να γράψουν τα παιδιά που θα τους βοηθήσει να θυμούνται αυτό που διδάχθηκαν. Μπορεί να είναι κάποια χειροτεχνία, κάποιο Project αλλά και ζωγραφιά, ιστορία, ποίημα, ένα role-playing game και δεκάδες άλλα. Μια από αυτές τις δημιουργίες είναι και το Word Book, ένα μίνι Άγγλο- αγγλικό λεξικό το οποίο δημιουργούν τα ίδια τα παιδιά. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο τέλος ενός μαθήματος,στο τέλος ενός κεφαλαίου μετά την επανάληψη αλλά και στο τέλος της χρονιάς με την χρήση μιας λίστας σημαντικών λέξεων. Τα παιδιά δουλεύουν με τις λέξεις τους ως εξής, συμπληρώνουν στο κέντρο του πλαισίου την λέξη κι έπειτα την ζωγραφίζουν ή κολλούν την αντίστοιχη εικόνα, δίνουν ένα συνώνυμο, αναγνωρίζουν τι μέρος του λόγου είναι και τέλος την χρησιμοποιούν σε μια πρόταση. Η κάθε σελίδα που έχω φτιάξει έχει δύο πλαίσια. Έχω επίσης φτιάξει και ένα όμορφο Cover για το βιβλίο μας. Μπορείτε να κατεβάσετε και τα δύο παρακάτω. Η συγκεκριμένη δραστηριότητα μπορεί να υλοποιηθεί ομαδικά αλλά και ατομικά. Το αποτέλεσμα θα είναι ένα όμορφο λεξικό με τις λέξεις του βιβλίου σας και συγγραφείς τα ίδια τα παιδιά. Σήμερα ξεκινώ το δικό μου στις Junior B τάξεις μου. Οι φωτογραφίες από το αποτέλεσμα θα ανέβουν σύντομα. 



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου