Πέμπτη 23 Μαρτίου 2017

Playing with Punctuation and Sentence Types!!!



Με αφορμή την επανάληψη που ξεκίνησα την περασμένη εβδομάδα στα τμήματα Junior B μου, και αφού είμαστε ήδη στο Γ' τρίμηνο, αποφάσισα να φτιάξω για τους μαθητές μου δύο παιχνίδια.
Τα παιδιά έχουν ήδη διδαχθεί το ρήμα 'to be', Present Simple & Continuous, Past Simple,can-can't, must-mustn't, imperative και πολλά άλλα. Αυτό που έκαναν οι μαθητές μου στο παιχνίδι ήταν να χωρίσουν αρχικά προτάσεις ανάλογα με τον τύπο της πρότασης (κατάφαση, άρνηση, ερώτηση) επιλέγοντας το σωστό σύμβολο για κάθε πρόταση που διάλεγαν (V, X,?)  και έπειτα τις χώρισαν επιλέγοντας το σωστό σημείο στίξης ( . , ? , ! ). Για να το φτιάξω, έκοψα τα σύμβολα της φωτογραφίας σε χαρτόνι, τα κόλλησα σε γλωσσοπίεστρα και έπειτα έκοψα χρωματιστούς κύκλους πάνω στους οποίους έγραψα τις προτάσεις χωρίς σημεία στίξης. Αρχικά σκέφτηκα πως ίσως τους φανεί πολύ εύκολη δραστηριότητα όμως τελικά υπήρξαν παιδιά που δυσκολεύτηκαν και το παιχνίδι μας τα βοήθησε σημαντικά. Μια δραστηριότητα που μου άρεσε πολύ και έχω σκοπό να χρησιμοποιώ κάθε φορά που τελειώνω την διδασκαλία κάποιου χρόνου και όχι μόνο. Στις παρακάτω φωτογραφίες θα δείτε και ορισμένες από τις προτάσεις που χρησιμοποίησα. Enjoy!!!





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου