Παρασκευή 28 Απριλίου 2017

My Mum is the best because...

Μια απλή και ωραία ιδέα που ανακάλυψα για την γιορτή της μητέρας,και όπως πάντα προσάρμοσα στις δικές μου τάξεις, είναι αυτή της φωτογραφίας.
Με τους μαθητές μου κόψαμε γράμματα από χαρτόνι και τα κολλήσαμε σε ένα άδειο κομμάτι τοίχου (που δεν μπορούσαμε να βρούμε στην αρχή μια και είναι όλοι γεμάτοι) και έτσι γράψαμε My mum is the best because... Έπειτα το στολίσαμε με λουλουδάκια φτιαγμένα από χαρτόνι επίσης. Τα παιδιά πήραν από μια χρωματιστή κόλλα Α4 και έγραψαν τον λόγο για τον οποίο η μαμά τους είναι η καλύτερη, πάντα στα Αγγλικά. Εγώ με την σειρά μου τους φωτογράφισα και θα στείλουμε την φωτογραφία του κάθε παιδιού μέσω email στην μανούλα του για την γιορτή της μητέρας. Περιττό να σας πω πως έκανα το ίδιο και για την δική μου μανούλα.


4 σχόλια :

  1. Εμμα μου μπραβο σου και παλι!! Μας εκπλησσεις με τις ωραιες κατασκευές σου! Αυτο θα το κανω κ γω κ σ'ευχαριστω για την τελεια ιδέα!❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ❤ το έκανα πέρυσι και οι μανούλες χάρηκαν πολύ! Φέτος που γιορτάζω κι εγώ πρώτη φορά καταλαβαίνω το γιατί❤

      Διαγραφή
  2. Κοριτσάκι μου❤️ πρώτη φορά μανούλα!! Να σου ζησει η κουκλίτσα σου, την είδα ❤️ Να γιορταζεις για παντα οσο ζεις κ να γευεσαι τις γλύκες (κ τις πικρες...) της μητροτητας! Εγώ μετράω 30 χρονια μάνα μιας μοναχοκόρης ☺️

    ΑπάντησηΔιαγραφή