Πέμπτη 14 Σεπτεμβρίου 2017

Touch and Feel Letters!!!!!!

Η διδασκαλία του Alphabet ξεκίνησε και φέτος και παρόλο που έχω ήδη δεκάδες ιδέες στο μυαλό για να γίνει η διαδικασία πιο διασκεδαστική, δεν σταματώ να εκπλήσσομαι απο νέες ιδέες που βλέπω στο διαδίκτυο. Μια ακόμα ιδέα που μου άρεσε λοιπόν και θα την εφαρμόσω άμεσα είναι τα Touch and Feel Letters.
Τα παιδιά θα πρέπει έχοντας τα μάτια κλειστά (για να είναι πιο δύσκολο) να ακουμπήσουν και να επεξεργαστούν με τα δάχτυλα τους το κάθε γράμμα και να βρουν ποιο γράμμα είναι. Για να το φτιάξω χρειάστηκα μικρά τετράγωνα κομματάκια χαρτόνι, pipe cleaners ψαλίδι και κόλλα (όπως φαίνεται και στην παρακάτω εικόνα). Έφτιαξα τα γραμματάκια με pipe cleaners και τα κόλλησα στα χαρτονάκια. Έτσι έχω έτοιμη μία ακόμα δραστηριότητα για την τάξη μου. Μου αρέσει κάθε φορά να τους δίνω κάτι διαφορετικό σαν παιχνίδι ώστε να γίνεται το μάθημα πιο ενδιαφέρον. Ως την επόμενη φορά αφήστε την δημιουργικότητα σας να ενθουσιάσει τους μικρούς σας μαθητές.😁



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου